חיפוש

קצת עלינו

היי, אני מירב, ויחד עם עידו, בעלי והשותף שלי, הקמתי את Veggiez לפני כ-5 שנים מתוך רצון לשתף את הידע שלנו בבישול ובצילום של מתכונים טבעוניים שיהיו קלים להכנה וטעימים (כל מתכון שעולה עובר בדיקות QA מדוקדקות ויסודיות בקרב חברים, שכנים, קרובי משפחה ועוברי אורח מזדמנים.

בשנה האחרונה הקמנו את סטודיו Veggiez – סטודיו 100% טבעוני לצילום ובישול הממוקם באזור התעשייה במודיעין הידוע גם בשם ישפרו סנטר. בסטודיו אנו מצלמים אוכל טבעוני בלבד, מוצרים ואנשים. הסטודיו מעוצב באווירה ביתית וחמימה וכולל מטבח גדול ונוח, אפשרויות צילום מרובות – מותאם במיוחד להפקות וידיאו ולכל הפקה אחרת כולל צילום תדמית ואפילו תוכניות טלוויזיה!

בקרוב

סדנת ניהול קונפליקטים דרך המטבח של וג'יז צוות מנצח!

אנחנו גם כאן

רוצים לקבל עדכונים במייל?

עקבו אחרינו בפייסבוק

פלאפל-בורגר בלחמניה עם צ'יפס אליפות

אז לכבוד חג האהבה הכנתי מללא נשיקות מי חומוס ונשארו לי מלא גרגרי חומוס מקופסא, וכמיטב המסורת לשחיתות של יום שני, הכנתי חומוס-בורגר טעים טעים קראנצ׳י 🍔🍔🍔 מבחוץ ונימוח מבפנים, ויחד עם זה עליתי על מתכון סופר קל לצ׳יפס אליפות🍟

מתכון ל-4 המבורגרים שמנמנים:
מסננים קופסת שימורי חומוס, מתבלים בשמן זית, פפריקה מתוקה, כמון, צ׳ילי, מלח ופלפל. מפזרים על נייר אפייה וקולים 25 דקות על 200 מעלות.

בינתיים קוצצים בצל שלם, 3 שיני שום וחופן פטרוזיליה.

מטגנים את הבצל והשום עד הזהבה, מורידים מהאש.

במעבד מזון טוחנים חומוס, בצל, שום, פטרוזיליה, 2 כפות קמח ו-2 כפות מים ותבלינים עד שנוצרת עיסה אחידה. טועמים ומתקנים תיבול

יוצרים בידיים קציצות שמנמנות ופחוסות ומועכים עוד עם תחתית של כוס. מעבירים למקפיא לחצי שעה להתייצבות.

בינתיים מכינים צ׳יפס אליפות: מבשלים חצי בישול במים רותחים 6 תפוחי אדמה עם הקליפה, מסננים, מייבשים היטב וחותכים לירחים.


מתבלים בשמן זית, מלח ופלפל ואופים בתנור מכוסה בנייר כסף 10 דק' על 210 מעלות. מוציאים את הנייר ואופים עוד 35. דקות במגש העליון עד הזהבה.

מוציאים את הבורגרים מהמקפיא ומטגנים במחבת פסים 3 דק' מכל צד או אופים 30 דקות בחום של 200 מעלות (מברישים קודם בשמן זית משני הצדדים).

להגשה: לחמניות המבורגר רכות וקלויות, ירקות, חמוצים, קטשופ, מיונז וכל הבא לכם בטובה. יאם!

השארת תגובה

דילוג לתוכן